2008/2009

Nu är jag trött. Kanske måste man gå och lägga sig snart. Ska ju upp ungefär 9 imorgon också eftersom vi ska till fjällen. Vi måsta åka ungefär 10 så vi hinner fram innan det blir mörkt.

Spelade match idag. Vi förlorade med 8-2 mot Hudik/Björkberg som jag skrev i förra inlägget.. ;) Jag fick spela back. Det var ett tag sen. Har ju hamnat på Forward ett tag men nu hamnade jag på backen igen.. ;) Det var längesen som jag i över huvudtaget spelade match. Tror att det var 3 veckor sedan så det kändes lite ovant att spela. ;)

Ja, imorgon åker Linda och jag till fjällen. Jag kommer tillbaka till Sundsvall den 3:e Januari tror jag så jag får ta en lite paus från bloggen eftersom det inte finns internet där. ;) Så jag önskar er en rikttigt God Jul och ett Gott Nytt År!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tjabba vad brukar du göra på helgerna?

2008-12-21 @ 15:12:41
URL: http://diabetesmannen.blogg.se/
Postat av: Matilda

gott nytt år :D

2009-01-02 @ 16:19:12
URL: http://mahuldan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0