Hungrig

Just nu så sitter jag och lyssnar på Poker Face med Lady Gaga via Helénes blogg (http://helenesundling.blogg.se). Den är bra! :D Vi har den som uppvärmingingslåt när vi ska spela hemmamatch med innebandyn. ;)

Dagen förövrigt då.. På spanskan så såg vi klar på Madagaskar 1 med spanskt tal och engelsk text och den här gången somnade jag inte. Gjorde ju det förra lektionen för att jag var så grymt trött. :S Jag är trött idag också men somnade aldrig, tack och lov. :P Vi fick reda på hur vi ligger till i kursen också. Jag trodde att jag skulle ligga på typ -G eller G, men läraren sa att jag ligger på VG-nivå! :O Det är bara att kämpa på för mig då! Trodde verkligen inte att jag ligger så högt på betygsnivån...

Vi fick sluta ungefär en halvtimme tidigare på Administrationen så vi slutade halv 12.. :P Hyfsat skönt... ;)
Jag ringde och frågade Linda vart hon var för hon slutar 10 på måndagar och hon var på stan och strösade runt så jag gick till henne. Jag trodde att vi bara skulle handla lite julklappar och sen åka hem men så skulle Linda tydligen tillbaka till skolan vid halv 4 och då var kl kanske 12! :O Så vi strösade runt ett bra tag (kändes det som iaf) men när klockan var kanske halv 1 så gick vi på Barista och fikade. Jag tog en Smoothie. Den var good! :) Jordgubb med äpple tror jag.. :P

Efter alla om och men så for jag hem och på bussen så var det två st fyllegrisar på bussen. Två st gamla, stinkande fyllisar! Hua! Jag tror att en av dom inte var riktigt frisk heller. :S Jag gillar inte när man träffar på sådana personer som har förstört livet med.. Ja, vad det nu kan vara..

Nu så ska gå till köket för att förbereda åt pappa så han kan göra mat och sen så blir det träning. :)

Tjoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0