Jullov

Det tog ett tag innan jag gjorde ett inlägg för första gången idag. Men jag gruvade mig på något vis. Vet inte varför. Kanske för att jag inte vet riktigt vad jag ska skriva. Men det tror jag inte. Jag brukar ju alltid hitta någonting att skrivaom. Vi får se vad det blir den här gången.. ;)

Vi fick ju jullov idag. Pappa skjutsade mig till skolan så slapp jag ta bussen.. ;)
Det vi gjorde på skolan var att vi började med att kolla på film i aulan. Jag tror att hela HP-programmet slulle kolla på film men det var inte många där. T.ex. våran klass. Det var inte ens hälften som var där och kollade.
Filmen som visades var Forrest Gump. Jag hade aldrig sett den innan. Bara några få scener tror jag. Men den var helt okej.
Efter filmen så gick vi till kyrkan en stund och lyssnade på olika tal osv. Sen blev det Jullov! :D

Imorgon så ska både Linda och jag spela match. Och båda i Hudiksvall! Och det är matcherna efter varandra i samma idrottshall! Haha! Time:at! ;D
Linda och jag har en egen bil imirgin alltså. ;) Eftersom dom ska spela matchen som är innan oss så får jag åka tidigare men Linda får stanna kavr längre istället, så det jämnar ut sig.

Nu så måste jag sluta för att pappa säger åt mig att jag ska dammsuga kontoret, så det är väl bara och göra det då!

Tjoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0