Ronja, Malle och Heléne

Jag var ju till Ronja igår. Det var jag, Ronja , Malle och Heléne (http://helenesundling.blogg.se). Vi kollade självklart på IDOL! :D Men innan det så åt vi mat, spelade kort och värmde upp innan finalen med några av Darins låtar! xD
Ronja är som sagt, lika galen som mig i Darin och Idol.. :P Och shit vad vi skrek när Darin kom i introt! HAHA! :P

Det var en trevlig kväll och jag hade kul! Tyvärr har jag inga bilder från kvällen. Jag tänkte att jag inte hade någon kamera förutom mobilen och den ger ju inte den bästa kvalitén. Men när vi gick ner till ICA för att Linda skulle hämta mig där, så kom jag på att jag hade ju kameran med 8 Megapixel! :O Synd att jag inte knäppte någonting!

Men ha en God Lucia (eller vad man säger :S :P) och ta vara på dagen. Det har inte jag gjort hittills iaf ( vaknade halv 12:S) och Hej då! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0