At school

Jag sitter på skolan och väntar på att datakunskapen ska börja. Vi jobbar med Excel. Det går faktiskt bra.
Jag kom ihåg att mamma sa att Excel är skitkul, men det fattade jag inte då hur hon kunde tycka det. Men nu så förstår jag. :)
 
Jag har precis gjort matte-prov. Det gick riktigt bra. Eller det kändes bra iaf. Vi får se hur det går. Jag kanske återkommer med resultatet. ;)

Syrran är påväg till Falun nu med hennes floorball-friends! ;) Dom ska kolla på när innebandy-landslaget spelar match mot andra övriga spelare som har lagt av som tidigare har spelat i SSL(Svenska Super-ligan). 
Dom ska sova över där också. Hos en släkting til en av tjejerna. ;) Dom tar bilen ner och alla kör 15 mil var för att alla har har körkort. Tänk när man har körkort. Vilken frihet. Man kan bara skita i alla busstider och bara sticka när man vill!
Nu vill Heléne att jag ska ladda upp det här inlägget så att hon kan läsa. Hon hälsar också förresten. ;)(http://helenesundling.blogg.se)


Tjoo!

Kommentarer
Postat av: Heléne Sundling

HAHA, JA! Jag hälsar så gott så. ;)

2008-11-27 @ 14:46:10
URL: http://helenesundling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0