En traditionell höstdag i Sundsvall

Jaa, dagen började med att jag försov mig en hel timme! :O Det är olikt mig. Jag som hade ställt klockan på typ kvart över 6. Jag vaknade inte förrän typ 20 i åtta! Så jag fick stressa hela morgonen.  Jag måste ha stängt av väckarklockan i sömnen!

Jag skulle åka buss också men jag missade den inte kan jag lova. Det vet väl alla andra om att bussarna ställdes in och inte kom på länge. Så som tur var så fick jag åka med mamma och Linda in till stan för att Linda skulle operera sig i käften, som hon säger. Jag tog med mig Olivia också. Hon skulle också till Åkersvik. Jag träffade henne på busshållplatsen så jag drog med mig henne. ;)

Jag hade gympa första lektionen och jag hann faktiskt vara med i typ en halv timme. Så det är ju bra. ;)

Nu så ska jag ut och åka med pappa. Vi ska handla och så. Linda ville tydligen ha hemgjord potatismos och det är ju passande när man är bedövad och sårig i hela underkäken.

Så ta hand om er och halka försiktigt. Bryt inga ben och armar.


Tjoo!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja, det är synd om mig.

2008-11-15 @ 01:10:35
Postat av: Anna

SVAR: Tack :)

2008-11-15 @ 18:06:30
URL: http://annaalindgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0