Hemma!

(Jag har fått en tällsägelse om att uppdatera mer så jag får väl göra det då! xP)

Nu är jag hemma igen efter en heeel helg i fjällen.
Det var skönt att vara där i ungefär 3 dagar. :) Dock var det inte så mkt snö men det var mer än här Sundsvall iaf. ;)  När man är där så gör man inte så mycket och det är det som är skönt. Man kommer bort ifrån vardagen liksom. Tänk er. Ett ställe som man bara kan åka till för att fösvinna från allt hemma! :D
En sak som jag gjorde var iaf att jag tittade på One Tree Hill som jag sa i förra inlägget att jag skulle göra. Jag hann titta klart på hela säsong 2 och det är en tragiskt säsong enligt mig. Eller hela staden Tree Hill är tragiskt och olycklig.
Linda sa att vi kanske kunde titta på säsong 3 sen som hon fick i 18 års-present! :D Ihih!
Jaa, som sagt så tittade jag på One Tree Hill och jag tittade på mammas jobb-dator (laptop) och den kan man ju bära med sig vart och när som helst. Eller nästan iaf. Men jag tog iaf med mig den till sängen på kvällen och jag tittade ända till kl 2 på natten. Två näter i rad också!  :O :P Det är lite olikt mig, kanske. :S ;)

              (Det var nästa -10 'C en kväll, det var kallt!)

Jag har iaf haft ett skönt lov. Jag tycker att det känns som om det har varit längre än en vecka men det är väl kanske för att jag inte har gjort så mkt. ;) Men om man jämför med hur snabbt det går med en vecka i skolan och en vecka novemberlov så känns det mycket längre med en veckas novemberlov! ;D

Men nu så måste jag gå. Vi tittar faktiskt på Bingo Lotto! :D Haha! Som värsta pensionärerna men det är kul! :D Iaf när man vinner. Jag har vunnit en hundring en gång så man fortsätter att hoppas! ;D

Hoppas ni har haft ett skönt och roligt lov. Nu är det vardag igen! Back to work! ;D



*Grattis, Linda till körkortet! Nu är det du som får skjutsa mig! ;D


Tjoo!

Kommentarer
Postat av: Linda

Jajamensan, nu är det jag som kör! Men du, fixa så vi kan se OTH nu!!!

2008-11-02 @ 22:52:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0