Imorgon är det onsdag

Jag längtar tills på onsdag. Då får jag träna första träningen med min nya klubba! :D Wiie! :D
Linda lånade den ju igår på hennes träning och hon vinklade den åt mig, och det blev säkert bra. Jag har inte kollat än för att jag kom typ precis hem från skolan nästan :P



På skolan så fick vi va i datasalen från typ kl halv 12 till kvart över 3 (inräknat med raster) för att lektionen som är innan Datakunskapen så har vi Försäljning och Service. Läraren som vi har i den kursen är i USA så vi fick en uppgift som vi skulle göra. Den va rätt tråkig och jag gjorde aldrig klart den. Det var bara en sista uppgift kvar men jag gör den här hemma istället. Så det ska jag göra efter middagen.
På Datakunskapen så började vi med Microsoft Office Excel 2003. Det är lite svårt att hänga med för att läraren tar det så snabbt ibland men som tur är så kan man ju ta hjälp av mamma här hemma, för hon är väldigt bekant med det programmet ;)

Nu så ska jag kila! Uppdaterar senare idag också! :)

Tjoo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0