Match idag

Vi spelade match idag. Det gick lite segt i början men vi rykte upp oss. Eller det gick lite berg-och-dalbana under hela  matchen, om ni frågar mig. Vi förlorade med 2-3. Det var en spännande match och vi trodde att det skulle blir oavgjort men bland dom sista minutrana så gjorde motståndarna mål. Det var Klockaberget som vi mötte.
Men jag gjorde mitt andra mål den här säsongen! :D Det är kul! :D Hihi. Man fattar inte riktigt att man gör mål i just den sekunden men sen när alla bara kommer rusande mot en och klappar en på axen, känsla! :D

Som sagt så förlorade vi men det blir nya tag nästa match. Men jag kom precis på att jag inte kan vara med då för att det är just den helgen som jag ska ta skoterkort. 6-7 dec. Jag ska ta det med Emelie (http://emehellberg.blogg.se). Jag gick i samma klass som henne på Vibacke i tre år.

Snart så ska jag åka till Birsta med grannflickan, Jennifer. Hon ska julhandla och jag ska följa med.
Linda och jag åkte till Birsta efter matchen för att vi skulle till Mc'Donald's. Det var hur mycket bilar som helst. Men vad kan man räkna med när det precis har varit lön, klockar var ungefär ett och det är snart jul. Inge fint väder heller. Men till slut så kom vi förbi och fram.
Jag tänkte ringa Jennifer nu så vi snart kan åka. Ska bara göra mig klar först.

Tjoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0