Natten mellan en vardag och lovdag kan sluta så här;

Jaa, idag är jag ledig som sagt.  Mamma väckte mig halv 12 så om hon inte hade väckt mig så kanske jag fortfarande hade sovit! :S :P
Men jag tror att jag sov så länge för att jag drömde någon konstig dröm.
Det var typ någon middag med 2 st familjer hemma hos oss och Darin var också med! :O
Vi spelade typ fotboll ute på gården och sen började fotbollen plötsigt att brinna och Darin sköt iväg bollen med vilje bort mot huset som håller på byggas ut(i verkligheten) och då började det huset att brinna. Så småningom så kom brandmännen och jag tror att det var E.M.D. som släkte elden. Eller jag såg iag Erik Segerstedt som släkte. :O
Kontsig dröm va!

Nu så ska jag gå och göra liye nytta. Som t.ex att tvätta! :P

Tjoo!

Kommentarer
Postat av: Heléne Sundling

Haha, en förjävla nice dröm! :D

2008-11-13 @ 18:12:27
URL: http://helenesundling.blogg.se/
Postat av: isabel

låter som en dröm som passar dig bra ida;)

2008-11-14 @ 21:05:50
URL: http://getrebecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0