ST

Nu har jag ätit middag. Men har jag börjat med den där uppgiften som jag skulle göra eller? Nej, det har jag inte. Måste börja med den nu så jag får det gjort och klart.

Vi har precis druckit Kaffe Latte, jag och mamma. Pappa drack en Capuccino. Vi åt lite kakor sen igår också :)
När vi satt i köket och fikade så ringde ST (Sundsvalls Tidning) (http://www.st.nu). Dom frågade efter pappa och det var pappa som svarade. Dom ville fråga honom om han ville prenumerera på ST men pappa sa nej. Och efter det så började pappa att värsta prata med killen. Haha! Om tidnigen att det är mysigt med tidning på lördagmorgonen och att den efter läsnignen bara ligger och skräpar. Att vi inte läser den. Sen börjar pappa prata om Timrå IK. Haha! Pappa pratade säkert i 5 min i telefon, men det här samtalet skulle ju egentligen ha tagit typ en halv minut :P Hahah!

Nu så kanske man ska lata sig vid teven, bara ett liiitet tag. Sen blir det lite pluggning!

Tjoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0