Imorse så ...

Imorse så åt jag den godaste frukosten på länge!
Pappa åkte och köpte nybakat bröd på bageriet. Dom var alldeles varma så smöret sälte när man bredde på smör! :D Mmmm.. Pålägg var det ju också.. Lönnebergsskinka, ost, paprika, gurka och tomater. Och till det så var det äppeljuice!

Imorse hade vi idrott och det var innebandy och basket. Konstigt nog så gjorde jag mål på basketen men inte på innebandyn. :(
Sen hade vi svenska och vi övade på att skriva insändare och läraren gick igenom "Julprojektet". Ett projekt som alla 1:or på Handelsprogrammet ska göra och bla bla. Jag gillar inte projekt.. Jag sitter heldre i skolan och jobbar, faktiskt.
Hah, jag bad pappa att skriva på min frånvaro/närvaro-lapp. Jag hade 100% närvaro.  Och det gjorde han så gärna så! :D Varken giltig eller ogiltig frånvaro, så det är skönt. Jag tänker fortsätta med det. Jag vill inte missa någonting!

Just nu så sitter jag och väntar på att Issa ska komma. Vi ska vara hemma hos mig coh så ska vi laga mat och titta på Idol! :D Men innan vi börjar med maten så måste vi vänta på att Linda ska komma hem för att hon ska ju såklart skjtsa oss till affären! ;D

Nu ska jag vidare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0