Rubrik, ja.

Jag skrev faktiskt ett till inlägg igår men datorn la va så allt det försvann. :(

Idag så hade vi simning på idrotten. Vi simmade bröst-sim och rygg-sim och vi gjorde även livrädding. Efter det så så gjorde vi en liten mini-vatten-gympa. Vi trampade i vattnet. Först med hjälp av armarna men sen så fick ha armana rakt uppe i luften. Det var jobbigt och när man klev upp ur bassängen så kände man hur benen knappt bar en fram. Benen var som gelé. 
Sen så gick vi och duschen och bastun. I bastun så hade vi hade balsam i håret så att det håret blev alldeles mjukt. Jag brukar alltid gör så när jag badar på badhus med massa klour (stavning?)ovh håret blir alldeles sträft.
Det är bra för håret med balsam i när man sitter i bastun. Testa själv, ni som har långt hår! :P

Jag hade ju engelska-prov idag. Det gick bra, kändes det som. Även fast jag inte hade riktigt hunnit repetera rasten innan provet för vi spelade kort. Hela klassen! Jag tror att det kallades plump eller blubb eller vad det var. Det var kul iaf! :D Nästan alla i hela klassen var med. Det är så kul när alla är med alla. Jag kom ihåg när man gick i 7:an på Vibacke. Man gick och höll handen två och två och var sura på varandra emellanåt. Man fattade inte riktigt då hur kul det verkligen är att vara så att säga "alla med alla". Det man behöver lära sig är att acceptera alla personer efter vilka dom är. Det är det som gäller för att en bra sammanhållning i klassen ska fungera. Tro mig, jag vet! ;)

Linda har ju varit i Falun. Hon är påväg hem nu och jag frågade om hon skulle vara hemma ikväll. Just då sa hon att hon skulle det. Jag tyckte att det var lite ovanligt. Hon brukar alltid vara borta på fredagar och kolla på innebandy. Men 20 minuter senare så skickade hon att tjejerna, hon och tydligen jag också ska kolla på innebandy. Flickor 93-Disktriktslag match. Så då äre det väl bara att följa med! ;)



Nu så ska jag lufta på rumpan och plocka undan disken och tända alla lampor. Det börjar att bli mörkt i huset. ;)



Tjoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0