Hemma

Nu är jag hemma, har varit det ett tag nu. Slutar ju 12:00 på måndagar ;).
Hade ju spanska imorse. Det gick inte så bra. Jag gjorde mitt bästa iaf. Jag kan inte säga att det är klart nu med det för det är det inte. Det lär väl ska vara prov på det också.
Förutom läxförhöret så skulle vi spela in några vägbeskrivningar som sen resten av klassen sedan ska lyssna på och lista ut vart jag beskriver vägen. Det är lite pinsamt att man bara sitter där med ett par hörlurar på huvudet i språkstudion och pratar för sig själv. Men men, alla gör det så. Då jämnar det ut sig. ;)

Efter spanskan så träffade jag Issa i korridoren. Hon berättade förr aveckan att hon hade något att berätta. Jag förstog på en gång vad det var och jag trodde rätt! ;) Vad saken var som hon skulle berätta kan jag inte säga här. ;)


Tjoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0