BUH!

På spanskan imorse så fick jag tillbaka provet och jag fick G. Men det var inte det här jag tänkte berätta.

Vi ska ha en redovisningsarbete om någonting som har med spanska att göra.
Jag försöker fortfarande att komma på vad jag ska göra om men jag har faktiskt kommit på ett alternativ- spöken. Det är alltid intressant. Så jag var runt och surfade lite och kom till en hemsida där det fanns männsikor som berättar om vad dom har upplevt. Sidan är svensk och heter http://www.spokwebben.se/ . Om man inte har så mycket annat för sig och vill skrämma upp sig lite så kan man gå in på sidan och läsa lite berättelser.

Vissa berättelser är bra och andra mindre bra. Men det är kul att läsa dom. Eller spännande rättare sagt. Jag var inne på hemsidan på spanskan imorse och för en stund glömde jag bort att jag satt inne i klassrummet.


Buuuuh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0