Irrrrrriterad!

Det första man ser när man går in på blogg.se är en bild på Linda Rosing och hennes fet-läppar som putar rakt ut på lill-skiten Hugo som är 19 år och valdes av Rosing. Stört program tycker jag. Hon är inge fin heller. Om man kollar på Big Brother när hon medverkade var hon finare och mer äkta, om man säger så.
Jag är irritterad. Skolan ställer till så att jag blir irriterad. Matten. Har prov imorgon. Känns som om jag inte bryr mig. Orkar inte bry mig. Jag kommer att klara det. Det är inte det det handlar om utan.. Äh! Orkar surra om skolan!!! Neej!

Träning ikväll så då får man glömma det för ett tag. Skönt det.


Hej!

Kommentarer
Postat av: Bloggen om Darin Zanyar

Välkommen att besöka :)

2009-04-01 @ 21:01:06
URL: http://darinzanyarblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0