Ett litet sött besök!


En trött liten Anton.

Nu har jag precis ätit frukost och syrran ligger kvar i sängen. Just nu så är det Friidrotts-VM på TV4. Det är väldigt rolig att titta på. Det är nog den roligaste sporten att vara tittare, tror jag. Fast innebandy är rätt läckert att kolla på det också.

Men det var inte det som jag skulle berätta om här. Idag så får i besök och det är Lindas och min kusin Emma som kommer med hennes familj. Det är alltså Emma, Niclas och lille Anton (snart 3 månader) som kommer. Vi ska bjuda på middag och ha det mysigt. Men först så måste vi plocka undan lite grejer här. Det ser inte så välkommande ut. Men mesd lite musik från Spotify så fixar det sig nog. ;)
Linda har ju Spotify nu, kung de! ;D


Heeej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0