Födelsedagskalas i Härnösand

Jag har varit på födelsedagskalas i Härnösand för att fira min granne. Ja, det låter kanske lite konstigt om jag har min närmsta granne i Härnösand. Men så är det faktiskt inte. Hanna, som den nu 11-åringen heter, ville ha sitt kalas i sommarstugan. Så vi for dit! :)

Här är en bild på födelsedagsbarnet. Den snygga, lila, tröjan fick hon av oss! :)



En kväll spenderade vi där och idag så har Linda och jag varit in till stan och fikat lite. ;)

Ikväll blir det träning i Timrå, inomhusträning! *gillarknappen!*
Just nu så pepppppppar jag till träning med låten When love takes over- Kelly Rowland.

Kommentarer
Postat av: Linda

when love takes oveeeeer ijäjäjä jäjäjäj oveeer. when love takes oveer

2009-08-17 @ 22:38:05
URL: http://liindawestiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0