Måndag=träning...



Snart så drar jag iväg på träning.
Det blir ingen springträning ikväll inte. Nej nej, det blir träning inne i hall. Vi ska ha en  timmes träning i Timrå och ha lite teknikövningar, närmare best'ämt. Det ska bli roligt att få känna på klubba och boll igen. Fast ändå så känner jag mig inte så peppad. Jag har inte riktgit fått det där innebandy-suget än. Jag hoppas verkligen att det kommer snart. Idag...

Förut idag så for jag in till stan med moppen. Linda hade glömt en sak och bla bla. Det gick bra men jag var bara lite ovan att köra i så mycket trafik och trafikljus. Jag är bara van vid att köra i rondeller och sånt.
Jag undrar jag hur jag i hela friden ska kunna ta körkort. Jag fattar inte hur man kan köra bil. Det är ju 100 saker som man måste tänka på. Obegripöligt för mig hur alla kan tycka att det är så lätt.

Nej nu måste jag stoppa i mig lite energi till träningen nu.


Hejsan!


Kommentarer
Postat av: Linda

Gick det bra på tränignen? Var det kul? Hur kan du inte ha suget än? :S

2009-08-04 @ 09:07:01
URL: http://liindawestiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0