Sommaren, stanna!


Vilken tråkig, höstig bild!

Jag tror att hösten är bra på att smyga sig på. Det börjar med att det blir mörkt om kvällarna, det regnar, det blir kyligt och träden tappar färg. Efter att man har märkt det så börjar man att tänka på skolan igen. Man börjar tänka på schemat och alla nya kurser och nya klassmedlemmarna som börjar i våran klass i år. Vardagen är på väg. Helt klart.

Jag var och öppnade dörrren. Såg att det var sol och fint men.. Det var skitkallt! Kyligt och det blåste. Hua, är hösten här nu? Måsten man börja ta på sig jacka när man ska någonstans. Räcker det inte bara med en tröja nu?
Det är så tråkigt. Nästan deprimerande... Det går ju liksom inte göra någonting åt saken heller.
Kanske man kan trösta sig med att köpa lite höstkläder och sådant. :) Hihi
Fast jag har kommit på en sak. Höstmodet är så dyrt. Det är nog därför som jag gillar sommarmodet mer för att det är så enkelt och billigt att förlja liksom. Det är ju en sak av dom alla 100 som jag gillar sommaren mycket!

Kommentarer
Postat av: Joanna Gabrielsson

Sv: Haha ja det var som julafton mitt i sommaren :)

2009-08-13 @ 14:57:32
URL: http://joannagabrielssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0