Anton




Nu så har lille Anton både anlänt och farit
. Vi bjöd på middag och hade det trevligt. Fast det blev lite kallt fram mot kvällningen så vi gick in och satte oss. Då så fick jag hålla i ögonstenen i famnen ett tag och mysa med han.
Något speciellt mer har jag inte att säga. Fin är han, lille Anton. :)

Notera att på första bilden så gör han en Usain Bolt. Hihi
På den andra bilden kan man se att han gör typ "Joe, man! Wzup!" , sovandes. Haha


HÄR kan ni se förra besöket med lille Anton. :)

Imorgon blir det tandregleringen. Min nya övertandläkare ska jag träffa imorgon eftersom att min förra hann gå i pension innan min behandling blev klar. Då blir det tidig uppstigning eftersom tiden jag har där är 9:15.


Så, god natt nu! :)


Kommentarer
Postat av: EN TJEJ I STORSTAN - foto & kreativitet

Så söt :D



/ En tjej i storstan

2009-08-20 @ 12:53:24
URL: http://entjejistorstan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0