Efter pausen

Nu har jag börjat blogga igen! :D Jag tog en paus från bloggandet utan att jag sa det. Haha Jag skojar. Jag sket i bloggen ett tag vilket var riktigt skönt.

Mysket har hänt sedan jag sist bloggade. Mamma har opererat sig, snön har kommit och min sotra dag har förflyttats en månad framåt. Ja, alltså ett efterlängtat tandläkarbesök som jag har väntat på i 3 år och snart 10 måndader. Mer om det säger jag inte.
Sen så har vi haft lagfest med laget och har fått en mycket bättre stämning och känsla i laget. :)

Jag har också fått jobba mycket på JC och en ny kollega har jag fått känna som heter Matilda. Hon är 2 år äldre än mig och vi har roligt ihop. Det blir mycket roligare att jobba när man har någon i sin egen ålder.
På tal om jobb så fick jag jobba länge igår. Det blev ett pass på 11 timmar. Mycket jobb ger mycket pengar. Härligt härligt.


Nu så blir det Parlamentet på TV4 och jag ska börja blogga mer! ;)

Kommentarer
Postat av: Anna

Mamma har haft Mathilda på dagis. Hejade på henne när jag var in där sist och letade efter dig. :P

2009-12-21 @ 00:02:38
URL: http://annablå.blogg.se/
Postat av: Linda

du måste ju läsa igenom det du skriver, du kastar om bokstäver hela tiden :(

2009-12-21 @ 15:26:33
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0