Kyckling

              

Igår så åkte vi skridskor på idrotten andra veckan irad. Jag åkte på hockeyskridskor och det har jag inte gjort på jättelänge men det gick bra ändå. Men det var lite svårt att hålla balansen men jag ramlade ingen gång. :P hihi

Efter skolan så gick jag till Hedbergska där Issa var men innan vi åkte hem så lånade jag (äntligen!), på bibblan, Margareta Graafs bok-Det ska bli ett sant nöje att döda dig. Jag läste lite grann på kvällen innan jag skulle sova och den verkar bra. :)

Issa åkte hem vid nio efter att vi hade ätit middag osv. Vi gjorde kyckling med currusås och wokgrönsaker. Det var gott. Vi lyckas alltid gör god mat vi.. Eller Issa kanske man ska säga. Det var hon som gjorde såsen och kycklingen. :P
Sen så nördade vi lite vid datorn, facebook och bdb. :P Hihi

Idag hade jag tänkt att inte bara driva runt i huset, utan jag tänkte kanske duscha, tvätta och räkna lite matte. Vi får se hur det blir.. :P Kanske lite läsning också..


Tjoo!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Fan vad fin i håret! :)

2009-02-15 @ 20:06:24
URL: http://matildak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0