Måndag, eller?

Jaa, vad hände igår? Vi hade frilugtsdag och ni har säkert inte missat att det var en ren som kom och sprang i slalombacken. Jag såg när det hände, jag var i övre delen av backen då.. Den var riktigt tam måste jag säga. Undrar hur länge den har varit i strosat runt där.

Idag tycker jag att det känns som måndag. Dels för att jag inte var på skolan igår p.g.a. friluftsdagen men också för att jag inte var på träningen igår. Jag kände att jag inte hade någon lust alls för att träna! Jag vet inte varför men så var det i alla fall.


Jag har blivt utmanad av Bella så i kommande inlägg så blir det ytterligare 4 st som blit utmanade! :D


Yeey!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0