Pluggisar (?)

Idag på idrotten så hade vi simning. Utav av 13 st i klassen så var det bara 5 st som var med. :( Känns lite tråkigt när vi redan är få i klassen på idrotten och tråkigare blir det ju när bara några få är med på idrotten...

Efter idrotten hade vi svenska och där fick vi reda på att vi fick sluta efter den, alltså kl 11:40. Det var grymt skönt!
Men då på svenskan så hade jag inte hunnit klart uppgiften som skulle göras klart så jag, Kajsa och
Haileen (,Alexandra en stund,) satt kvar i klassrummet efter att vi hade slutat och gjorde klart.
Fast jag tror att det ine blev så mycket gjort...
Det blev mest prat och YouTube. Haha! Vi kollade på Björn Gustafsson där vi fann bl.a. godingen Benjamin! :DHaha! :D

Nu så ska jag kolla efter om det finns ingridienser till en sockenkaka som mamma och jag senare ska göra.
Den ska vara till matchen som vi har imrogon bitti. Vi ska sälja den så vi får in lite stålar till laget! ;) Haha!


Tjoo!

Kommentarer
Postat av: Emelie Talvis - e t a l v i s ♦

sv: hehe, det var det också ;)

2009-02-21 @ 16:02:06
URL: http://etalvis.blogg.se/
Postat av: Linda

måste göra reklam för min blogg också

2009-02-23 @ 23:56:56
URL: http://liindawestiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0