Vinst!



Matchen igår gick bra
. Vi vann! Vi vann med 8-4 och ett av dom 8 målen gjorde jag! :D Haha! Riktigt kul att göra mål! Alla i laget springer mot en och kramar och skriker! :D Hihi!

Idag så har mamma, pappa och jag varit ute och gått i fina vintervädret. Vi gick rätt så långt. Hur långt vi gick vet jag inte men vi gick i rask takt i ungefär 2 timmar. Det var riktigt skönt att lägga sig i soffan i några minuter och vila benen när man kom hem. :)

Förresten, jag har läst ut boken Rånaren. Den var helt okej. Den var liksom inte spännande men man kunde liksom hålla sig kvar i boken ändå. Det var någonting som gjorde att man höll sig kvar. :) Men bättre bok har jag läst. ;)

Nu så ska mamma och jag åka och handla lite. ;)


Tjoo!

Kommentarer
Postat av: Elin

härlig bild:]

2009-02-06 @ 23:11:26
URL: http://makeitorbrakeit.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0