Inte bara någonting

                   

Enda inlägget för idag. ;)
Vi var bara 7 av 13 st idag i klassen. Jag tror att rätt många är sjuka. Jag har haft tur eller så har jag bra immunförsvar. Jag har inte varit sjuk på jättelänge! :O Det är bra det och jag har fortfarande inte varit borta en enda dag från skolan. Inte en enda lektion. Men i slutet av maj så blir det ändring på det!
Jag måste nämligen ta ledigt 21 och 22 maj för att laget som jag spelar innebandy i ska åka på cup! :D
Den är i Dalarna, Falun och det är jättemånga lag som är anmälda. Jag tror att arrangörerna hade beräknat att ungefär 400 lag skulle anmäla sig i år. Det kommer att bli kul det! :D

Idag så slutade jag 16:15 och efter det så var jag med Issa och vi träffades på Kulturskolan och sen så åkte vi hem till mig. :) Hemma hos mig så funderade vi på vad vi skulle göra och Issa påpekade att hon ville gå på innebandy igen som vi gjorde i höstas lite spontant. Som tur var så stog Linda (syrran) bredvid och sa att det var match ikväll, Granlo-City, Div.1. Derby! :D Ingen dålig match heller.  Så vi bestämde oss för att vi skulle gå på den! :)

Det var mycket folk som var och kollade på matchen. Ungefär fullsatt. Det var även 2 st från mitt lag som var där, Nattis och Stina. :)

Just det! Jag hade ju matte-prov idag också! Det gick jättebra förutom att jag var lite för noga på de första uppgifterna så jag fick lite tid till de sista. Men det kändes bra ändå. Jag tror att jag får VG. -VG, VG eller +VG.

Nu så måste jag gå och lägga mig. Annars blir jag för trött.

Tjoo!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0