Igår, idag

Det blev en lugn kväll igår på festen. Vi kom hem ungefär vid halv 12, på natten. ;) Vi fick riktig god sallad med skinka och rostbiff med potatissallad och bröd till. :) Det hände väl inte så mycket mer än att pappa och hans låtsas-bröder kan man säga, att dom började att prata gamla minnen och skrattade osv. Haha! Kul att lyssna på även fast man har hört allt det där förut. :P

Jag vaknade ungefär 10 idag faktiskt. Jag fick för  mig att klockan var ungefär 12, men så var inte läget. ;)
Det är match idag på Söderhamn. Dom leder serien och vi förlorade mot dom sist vi mötte dom. Jag hoppas att vi minst   ska förlora mot dom fast med lite mildare resultat än sist. ;)
Det var ett tag sen som vi spelade match så jag känner mig peppad och lite nervös faktiskt. :P

Nu så måste jag gå och äta för att jag är grymt hungrig. :)

Tjoo!

Kommentarer
Postat av: Matilda

vi spelade skit bra igår! :)

2009-01-19 @ 12:05:25
URL: http://mahuldan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0