Jag försöker

Jag försöker med att göra ett inlägg som samanfattar min tid i fjällen i Nyår och Jul. Men datorn vill fortfarande inte hjälpa till! Jag tycker att det är tråkigt när detta händer för att jag har inte bildbrist precis.
Jag tror att det är internet som det är fel på. Mamma kanske kan fixa det när hon kommer hem. Hoppas det!

Ikväll så är det hockey (eller inatt kanske man ska säga? :o ) Jag funderar på om jag ska se det eller inte. Jag har ju sett de tre senaste matcherna så det kanske skulle vara kul att se finalmatchen! Men det är ju så sent, som sagt. Det kommer förmodligen att bli en spännande match, så det blir nog sevärt som förra matchen när Sverige spelade mot Slovakien. Mamma och jag höll på att skita på oss, så spännande var det! Mamma och jag som inte är så intresserade i hockey men den matchen var spännande, minst sagt! :D

Nu så måste jag nog kila. Jag hoppas verkligen att det fixar sig med bilderna!

Tjoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0