Mobil-nostalgi

Jag har kommit på att berätta att jag har fått lämant in min konstiga mobiltelefon på lagning. Jag hoppas att det fixar sig. Fast ändå inte. För om det inte går att fixa kanske man får en ny! :D Det skulle vara lite kul! ;)
Under tiden som den är inne på lagning så får jag ha Lindas mobil som hon hade innan den hon har nu.

Jag trivs faktiskt rätt så bra med den fast det finns ju nackdelar med den. Det finns inte så stort minne i den osv. Man märker vad bra telefon man egentligen har. ;)


Den som jag nu har som mobiltelefon nu ser ut på detta viset:
        


Tjoo!
  

Kommentarer
Postat av: jennifer

svar: hahah ja ;D

2009-01-16 @ 17:45:37
URL: http://ruckis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0