Sammanfattning

           
Okej. Detta inlägg blir ungefär som en sammanfattning av de grejor som jag har missat att uppdatera.
Den kan se ut ungefär såhär:


Igår så spelade vi ju match mot serieledarna Söderhamn, som jag nämde i förra inlägget. Under matchen så tyckte jag för mesta dels kändes riktigt bra. Så bra har det inte känts på länge, kan jag påstå. Det kändes nästan som en vinst när vi gick ifrån den spelade matchen. Sist vi spelade mot dom så förlorade vi med 1-19. Igår så var det mycket bättre. Vi förlorade med 4-9.
På träningen idag så gav tränarna oss idag en stor eloge för att vi hade ryckte upp oss och för att vi fortsatte att kämpa efter underläge med 0-5 i första perioden. Om jag ska vara riktigt ärlig så tänkte inte jag på att vi låg under med rätt så mycket efter bara en period, men jag tycker att vi kämpade på bra under hela matchen! :)
Efter matchen så följde jag med syster och hennes innebandy-kompisar på lite match-tittande. Det kanske inte var en sådan bra match, men det var iaf en match. :P

Idag på skolan så började vi med det nya schemat (som de flesta elever på gymansiet, tror jag) för sista terminen det här skollåret. Jag kan på en gång säga att det inte är lika bra som det vi hade innan. Det är fler lektioner och senare dagar. Men jag tror att det inte hjälper så mycket med att klaga.. Vi hade ju såpass bra schema förra terminen. ;)

Jag fick reda på matte-provet idag sopm jag gjorde i torsdags, tror jag. Det var det bästa provresultatet någonsin för mig i matte. Jag fick MVG! :D Wiie!
Det är riktigt kul att få dessa resultat.
Det är resultat från den oerhört jobbiga, stressiga och framförallt kämpiga tiden på Vibackeskolan.
Jag märker i alla ämnen att jag har igen för allt som jag kämpade på Vibackeskolan.

Nu blev det ett långt inlägg men jag hoppas att ni har läst hela inlägget. Nu väntar tandborsten och sängen på mig så

Natti!

Kommentarer
Postat av: jennifer

hejsan jag ska göra om min design och undrar vilka/vilken färger/färg jag ska använda tycker du? =D

2009-01-19 @ 23:40:07
URL: http://ruckis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0