Skrattretandes skrämmande

Dagen idag började inte så bra. Jag vaknade av att jag låg på rygg och jag hade drömt en mardröm. Fy, vad läskig den var! När jag vaknade så var jag alldeles vettskräm!
Jag kanske ska berätta hur drömmen var. När jag berättade för mamma så sa hon bara: Men den lät ju inte så läskig.

Jag drömde alltså att jag åkte i en bil och vi i bilen såg ett hus som flög i luften! Skiläskigt! Det var alltså ett spöke som lyfte det lilla skjulet som var ungefär 1x1 kvadratmeter. Och spöket lyfte det långt också. Typ en halv km eller något. Jag kom också ihåg att jag filmade allt med mobilen!
Sen så satt vi helt plötsligt(som det kan hända i drömmar) hos några. Det var jag, mamma och Linda som var och besökte någon familj. Där så bjöd dom på lite tilltugg och gissa vad det var! Ett människohuvud! :O Både mamma och Linda åt. Men jag avstod. FY! Äckligt. Man hörde bara hur det knakade när dom bet. Uäk!

Men det konstigaste var att det där med spöket som lyfte och flög iväg lilla huset, det var det som var det läskigaste i drömmen.

Anledningen till att jag drömde mardrömmar var att det var fullmåne och att jag låg på rygg. Så fort jag vänder mig på ryggen så börjar jag att drömmaa mardrömmar på en gång!
Ja, knäppa drömmar, kan man påstå. När jag tänker på den så kallande mardrömmen nu så börjar jag bara skratta! :P


Nu så måste jag göra mig klar inför träningen. Har inge träningsvärk längre så det är skönt. ;)

Tjoo!

Kommentarer
Postat av: Amanda Eklund

Vaa vad seg jag är, vare äre du vet :P?

2009-01-12 @ 18:27:29
URL: http://amandavardet.blogg.se/
Postat av: Amanda Eklund

ahahah jaha förlåtär grymt seg ibaldn :P

2009-01-12 @ 22:00:59
URL: http://amandavardet.blogg.se/
Postat av: Matilda

Lääääskigt ju :(

2009-01-14 @ 19:11:51
URL: http://matildak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0