Without your love I´m HOMELESS

Dålig uppdatering, jag vet. Men det blir så ibland. Det som har hänt, kan man säga, är då att syrran var med på våran träning igår bara för att. Sen så har jag fått reda på ungefär var jag ligger på för betygsnivå i kursen Matte A. Där ligger jag ungefär mellan VG+ och MVG vilket är hur kul som helst! För mig så har matten inte alltid varit så självklar under mina skolår men efter min tid på Vibacke så har jag utvecklats enormt och jag kämpade och se hur mycket det gav!

Just nu så sitter jag och lyssnar på en grym artist. Riktigt bra låtar och många sådana. Jag talat naturligtvis om Darin, ni som känner mig. ;)
Jag skulle vilja tipsa er om en låt som heter Season Fly från det nya albumet Flashback. Det är min favoritlåt från det albumet. Men en annan låt som jag sitter och lyssnar på med högsta volym och bas är Homeless från albumet Break the News. En riktgit bra låt. (Just den här låten har Leona Lewis gjort en cover på, ;)) Under absoluta sista versen-det är det som är det bästa med låten!
Man kan nästan känna hur han känner när han sjunger låten för han fömedlar så pass mycket känsla och det är även det som gör låten så bra.



Hej!

Kommentarer
Postat av: T I N A

Tack så mkt :)

2009-01-23 @ 11:28:56
URL: http://tinazo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0