Darin på Sundsvalls gatufest


Det var så kul att få se han i verkligeheten! Han var så snygg! :D
Jag trodde att man inte kunde bli snyggare än vad han är på bilder men det lyckades han med. Absolut!


Jennifer och jag var där i god tid och vi hade det jätteroligt. Vi är fortfarande helt uppspelta och går runt, snarare hoppar runt och trallar på hans låtar. Vi har kommit på att han hör ungefär 50 låtar ifrån hans skivor så det finns ju några man kan välja mellan. Jag sjunger inte så fint men det tänker man inte på för man hör bara Darins röst. Inte ens egen...

Jag har inte sett Darin sen '04/'05 och sen dess har han vuxit räjlt. Han har blivit så snygg! Haha! Ooooja!
Då, när han var 17-18 år så var han spinkig,smal, fnittrig osv. Nu (när han är 22 år) så har han både vuxit både psykist och fysiskt.
Me like...

Kommentarer
Postat av: Stéphanie

Åh vad bra!!! :D



Vilken tur att du gick för att se honom :)!! Han är bäst! <3

2009-07-05 @ 12:45:05
URL: http://franskastephanie.blogg.se/
Postat av: Matilda

vad gulligt att du gillar honom :D sötunge!

2009-07-05 @ 21:14:21
URL: http://mahuldan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0