Den ofrivillige golfaren



Igår stack jag in till Lindas jobb.
Jasså, är det Lindas jobb nu? Bara för att mamma är på semester så ha syrran fått ta över den titeln. Nej, men i alla fall så åkte jag in till Lindas jobb och tänkte bidra lite med att vara springpojke. Men det var bara det att det fanns inget att göra. Hon hade inga uppgifter så vi åt lite glass, var litr i arkivet och packade in pappper i kartonger och väntade på klockan. Vad var det för glass då? Joo, Ben & Jerys såklart! Så goda men så otroligt dyra.

Sen på eftermiddagen/kvällen så åkte Linda och jag till Fredrik för att hämta upp han och... golfgrejerna. Så vi spelade golf, eller Linda och Fredrik. Vi blev kvar där till 21 nog. Jag provade också några slag (heter det så?) men det var så himla svårt. Det gick ju inte ens att träffa bollen. Fast ett slag blev faktiskt rätt bra ändå. Bollen hamnade nog 30-40 meter bort. :)
Haha, sen på kvällen tittade jag på film och det blev Den ofrivillige golfaren! xD


Det kurrade i magen min. Vad gott det ska bli med fil, flatbröd och kanel i mängder :D

Kommentarer
Postat av: Linda

vad snygg jag är, jag borde börja på riktigt. Dock bör jag nog byta skor först..

2009-07-15 @ 11:32:35
URL: http://liindawestiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0