Några dagar har gått


Snygg bild va? Haha...

Fett med dåligt på uppdateringens sida. Jag vet. Skitsamma. Jag har harft annat för mig. Man kan väl inte bara blogga hela tiden. Man kan ju ta lite rast från det också. Ett par dagar sådär.
Jag har varit på stranden och tagit mitt första dopp. Det gjorde jag 1:a Juli. Sent va?! Ja, jag är ju en badkruka. Det krävs nog minst 20 grader om jag ska doppa mig.

Igår så var jag på Tranis med mina kusiner Anna och Nicole och Annas kompis Lilly. Faster var också med. ;)
Vi badade två gånger och det var väldigt svalkande. När vi skulle åka hem så kom Annas pappa med båten och hämtade oss. Otroligt vad varmt det var. Man kunde åka båt i bikini utan att frysa för att det var så varma vindar och solen stekte.
Idag är det nog sista dagen som det blir varmt och soligt på ett tag. Redan imorgon så skulle det bli lite svalare men fortfarnade sol och det gillar vi!


Nu så ska jag gå och äta frukost. Inatt så sov jag, pappa och mamma i tält på gården (för att vi är less på värmen inne i huset) och vi klev upp vid halv 7 så jag är trött nu men är dålig på att somna om så jag går och tar mig en blir frukost istället! ;)


Kommentarer
Postat av: Matilda

snygg bild ;)

2009-07-03 @ 11:24:17
URL: http://mahuldan.blogg.se/
Postat av: Lina

*SVAR:* Nice! Jag bor i Falun. :)

2009-07-03 @ 16:20:23
URL: http://aboutlina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0