The Voice

.. lyssnar jag och Linda på nu. En riktigt bra radiokanal. Som på alla andra radiokanalers hemsida så kan man lyssna på musiken dom spelar direkt, över internet. Just nu så är det ungefär som ett medley med en massa RnB. Exempel som Akon, Rihanna, Britney Spears på ett hörn också. m.fl.

Idag så har jag faktiskt jobbat på JC. Jag behövdes rycka in som en vikarie kan man säga. Sen när jag kom hem vid halv 4 så säger Linda att hon precis skulle åka till Birsta. Så jag förljde med då, efter att ha ätit lite.
Med mig hem ifrån Birtsa fick jag faktiskt med mig ett par jeans och en t-shirt. ;)
Jaa, från JC såklart.  Tröjan var på rea och kostade 99,50,-. Det var en Crocker-tröja. Jeansen som jag köpte var ett par Nudie Jeans Bootcut(?), 999;- var priset på dom. RIKTIGT SKÖNA JEANS! Man känner inte ens att man har på sig ett par jeans ens. Jag tror att det är den enorma strechen som gör jeansen så trivsamma! Jag kan strongt rekommendera er ett par sådan jeans. :)

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag ska köpa ett par om ungefär en vecka. men jag vill inte ha samma färg som dig.. Men din färg va snygast..



2009-07-18 @ 23:42:11
URL: http://liindawestiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0