YouTube

Syrran min ville att jag skulle ladda upp ett videoklipp på min blogg. Hon önskade Black Eyed Pease- Boom Boom Pow. Men tyvärr så fanns inge bra klipp för att låten var upphovrättskyddad eller att videoklippet inte var tillgängligt i Sverige. Det fanns ju massa klipp men dessa var ju inte enligt originalet. Videoklippen var i en sanbbare takt och då är det ingen idé att lyssna på det när det inte är enligt originalet. Det blir så dåligt då...

Jag hade fler låtar som jag skulle vilja tipsa er läsare om. Ett exempel är Pusssycat Dolls- I Hate This Part. Den är riktigt bra också. Men den går inte heller att spela upp på YouTube.
De här senaste dagrarna så har jag haft MTV / VH1 spelande på teven hela dagarna och man hittar många bra låtar. Sen så kanske det kommer en låt som man tyckte var dålig men nästa gång den kommer så är den mycet bättre märken man! Så tokigt det är. Som sagt, man lär sig väldigt många nya låtar under bara en dag. ;)
Just nu så spelas nästan sönderpelade låten med Flo Rida på MTV. Ja, jag pratar naturligvis om Right Round.  Vad tycker ni? Är ni less på den eller klarar ni er ett tag till?


Nu så ska jag äta lunch! ;D

Kommentarer
Postat av: Maria

Du har rätt i att Right Round börjar bli lite uttjatad vid det här laget. Men Black Eyed Peas-låten är bra. :)

2009-07-17 @ 12:45:58
URL: http://various.blogg.se/
Postat av: Linda

Jag kan lyssna på den ett tag till, moahahaha. Synd att det inte gick att ladda upp:(

2009-07-17 @ 13:12:05
URL: http://liindawestiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0