Bloggning!



Ja, nu blir de bloggning! Det har varit dåligt med bloggning nu på slutet, men ändring på det ska ske. Jag har faktiskt inte haft så mycket att skriva om. Eller kanse det är anledningen att jag ionte har haft några bilder att ladda upp?
Jag tror på att det är den andra anledningen. Men nu kan jag lova er att det inte kommer vara så på ett tag för att jag har många bilder som jag kan ladda uppm till inlägg och jag smyglpånade Lindas dator till att fixa det. Hihi

Hon vet inget, än! Hon är inte hemma ikväll så därför tog jag förnuftet till fånga och lånade den, någon timme. Haha! Bara lite...

Idag så var pappa och jag på stranden ett tag. Ett par timmar kanske det blev. Så fasligt varmt var det inte idag faktiskt men det var skönt att bara vara där och lyssna på småbarnen som sprang omkring, skvätte sand, skrek och kastade blålera på sig. Absolut! Eller, kanske inte. Dom skrek ganska mycket faktiskt fast jag tyckte dom var gulliga ändå! Hihi. Jag är ju lite barnkär...
Jag har inte tagit mitt första dopp i år än. När ska det hända då? Jag hade ju chansen idag men jag var väl för feg som vanligt. Jag Linda och Jennifer tänkte åkte och badade igår också men det blev ingen bad. Varför kan man fråga sig. Kanske var det för att vi inte hittade något ställe att bada på? Det kan ju vara en bra fördel om man ska bad. Jag har fått för mig det i alla fall...

Nu så ska jag gå och kika på Lifes Funniest Moments. Typ som AFV.  


Hahahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0