Försovning för Ida Westin (?!)

Åh, jag försov mig imorse! Har ladrig gjort det förut förutom en gång. Det var i nian då mamma och pappa var utomlands och det var samma dag som dom skulle komma hem. Då försov jag mig och kom lite försent.
Idag försov jag mig för första gången på gymnasiumet. Men jag missade inte så mycket. Det var bara betygssnack och jag kom försent ungefär 40 minuter...

Idag efter skolan så gick jag, Linda och hennes klasskompis Emma på Waynes. Det blev en Kaffe Latte och lite spaning på Peter Siepen. JAVISST! Han var i Sundsvall på Waynes och fikade med någon snubbe. Han hade så färgglada kläder som alltid och smycken och hatt och grejer. Han hade också med sig sin laptop där han visade några bilder från New York eller något sådant... ;P

Jag lyckades inte riktigt få någon bra bild på han. Först så var han utanför och vandrade lite och sen så kom han in till Waynes och satte sig i bordet bredvid oss. Ungefär 2 meter ifrån. Så det var inget läge att knäppa något kort. Han skulle märka det och det skulle vara pinsamt! Hihi!



Nu måste jag nummer 2 göras! :O



Heeeeej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0