Foto

Vilken varm dag det har varit. Jag har solat i ungefär 3 timmar idag, något sånt. Jag tror att jag har bränt mig lite på axlarna. Det svider lite grann där.

Just nu så håller vi på att knäppa ännu fler bilder. Den här gången tycker jag att det blev mycket bättre blider än igår, för min del. Det lär ju ska komma upp någon gång här på bloggen. Fast alla bilder är på Lindas dator och den får man i alla fall inte använda och man kan inte heller bränna bilderna på skiva för att det finns ingen brännare heller. Men på något vis så ska jag försöka få dom att existera här på bloggen.

Vi knäpper kortena med en systemkamera. Det är Nikon D80 som är modellen. Jag skulle också vilja ha en systemkamera och sa att jag önskade mig det i student-present men kom på sen att jag kanske kunde önska mig den i 17-års-present. Fast mamma kom med ett ytterligare förslag. Att jag kanske kunde investera en kamera själv. Jag har ju fått jobba lite grann och tjänar ihop till en kamera på 5-7 dagar. Men jag ska tänka på saken. :)

Nu så ska vi ut och knäppa mer kort!
Kort kort kort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0