Ibland kan de bli såhär

Hah! Oj oj oj! Det blev skola ändå. Ja, Malle sms:ade mig och sa att hon och Jenny var på väg in till skolan för att få veta betygen i kusreran Företagsekonomi A och Arbetsmiljö&Säkerhet. Jag bestämde mig för att åka in jag också så att man inte var hemma hela dagen och så att man inte får lite skuldkänslor. Ja, struntsamma.
Jag fick föresten 3 bokstäver i båda kurserna! Yeey! :D

Nu så sitter jag vid datorn och har precis ätit och fixat disken i köket. Jag väntar på att klockan ska bli 16.00 för att då börjar ju Top Model 8 på 3:an. Jag hoppas att det är avsnittet då det makeover som gäller för alla deltagarna. Det avsnittet är ju det bästa på alla säsonger ju! :D Hihi
Jag gillar sådana program när dom visa "före-och-efter"-bilder på människor som har genomgått en makeover.
Det skulle ju vara kul om en rikigt proffsig frisör hade som förslag på vad man skulle kunna göra med sitt hår. Någon rolig frisyr liksom. Sen förra sommaren så har jag haft ganska så kort. Nästan till axlarna kan man säga. Men jag har kommit på att det blir dyrt at underhålla det så kort. Så jag har bestämt mig för att spara ut håret mitt! I sommar kommer det ju att växa mycket eftersom man utsätter håret för mycket sol och värme! :)

Nu måste jag sluta innan det blir för långt. Jaa, alltså inlägget!


Hasta la vista!

Kommentarer
Postat av: I S A B E L L A

sv: Ja, det är ju så kul med barn :)



Visst blev den bilden härlig, älskar när man ser alla barn kämpar på med dragkampen. Helt underbart:). kram!

2009-06-10 @ 19:40:27
URL: http://tinkerbella.blogg.se/
Postat av: Jennica Björk

ha en trevlig kväll!

2009-06-10 @ 20:26:38
URL: http://jennicabjork.blogg.se/
Postat av: malin

söt blogg:)

2009-06-10 @ 20:29:24
URL: http://majok.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0