Imorgon börjar sommarlovet!



Nu så har våra gäster åkt hem och vi har ätit gott och jag är önnu tröttare nu än förut!
Jag har fortfarande inte fattat att det är sommarlov. Jag är fortfarande inställd på att det är söndag idag och snart skola. Men det lär ju ta ungefär 1 vecka innan man har fattat att man ska vara ledig från skolan 10 veckor framöver. Eller, 9 kanske det blir då.

Imorgon så ska Linda och jag åka in till stan där vi ska göra lite ärenden. Som att lägga in engångs-kameran på framkallning som Linda fick av mig runt halsen på studenten. Efter det så ska vi skriva in mig på körskolan, tror jag. Men det roligaste av allt som vi ska göra är att vi ska ta hål i öronen! :D Javisst! Varken Linda eller jag har hål i öronen. Vi har inte fått göra för mamma. Hon är nickelallergiker och tror kanske att vi också har det osv. Men nu när Linda har fått så fina örhängen på studenten (på bilden) så är hon ju bara tvungen att göra det! Mamma ska också ta hål för att hennes har vuxit igen så hon ville också testa. Så imorgon blir det av! :D

Ungefär hur mycket kostar det att ta hål i öronen? :S

Nu så ska jag smita in till köket där det finns grillad kyckling (som om jag inte har ätit nog idag!)


Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Linda

hur mycket har du ätit då? :S jag har inte äti så mycket bara frukost-lunch-middag i samma målitid

2009-06-14 @ 19:09:00
URL: http://liindawestiin.blogg.se/
Postat av: maria nyberg

kostar ca 75 spänn om ni ska ta hål hos en frisör :p dock är det inte att rekommendera att göra det med pistol. :p

2009-06-14 @ 20:28:48
Postat av: ida

Okej, Maria. Varför rekomderar du det inte? :S

2009-06-15 @ 12:46:26
URL: http://idawes.blogg.se/
Postat av: I S A B E L L A

För mig kostade det 100kr per hål. Så jag antar att det gör det på de flesta ställen? :)



sv: Åh tack så mycket!

2009-06-15 @ 13:35:51
URL: http://tinkerbella.blogg.se/
Postat av: johanna

Fina örhängen :D

2009-06-15 @ 16:05:43
URL: http://fotobyjohanna.blogg.se/
Postat av: maria nyberg

för att om man tar med pistol så spränger man blodkärlen :P

2009-06-15 @ 20:42:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0