Skor, skor och åter.. en liten Anton! :)


På bilden så är det några par skor och dessa är bara en 1/4 av vad vi totalt har i familjen tillsammans.
Men det är ju så roligt med skor ;


Skor. Bara ordet skor är roligt att tänka på. Det är så kul att köpa skor. Det är så kul att vara på stan och prova olika par av skor. Högklackade är ju allra roligast att prova! Men varför är det det? Jag tror att det är för att det är så enkelt att göra. Man behöver bara ta av sig skon och sätta på den man vill prova och sen så är det ju så kul att prova högklackade, som sagt. Det går inte att komma ifrån att det är så...
Speciellt på SkoPunkten är det roligt att gå och prova en massa!

Men det var väl inte det jag skulle skriva om...
Mamma, Pappa och jag har varit och förberett och handalt lite tills Linda tar studenten på fredag. Vi åkte ungefär kl. 18 och kom hem ungefär kl. 22 men det var för att vi stannade hos mammas syster, alltså min moster och hennes sambo. Min kusin Emil bor också där. :)
Nu är det ju såhär att jag har en till kusin. Emma. Emil har blivit morbror! Javisst! Emma har fått en liten Anton. Anton är 1 vecka och 3 dagar. :) Han är jättefin. Men jag har bara sett han på kort än för att han är tyvärr på sjukhuset fortfarande för att han föddes 5 veckor för tidigt. Sen så har det lett till lite andra konsekvenser också men jag hoppas att det går mot bättringsvägen och det tror jag att det gör. :)

Nu så måste jag gå och lägga mig för att jag är jättetrött! :O
Men jag börjar ju faktiskt 11:30 imorgon! :)


God natt!

Kommentarer
Postat av: ♥ C h i i b i

Hejsan! Allt bra med dej idag? ^^

2009-06-09 @ 09:30:02
URL: http://chiibis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0