Taskigt

Det har varit taskig uppdatering idag. Det är tråkigt när det händer för att man vill ju liksom vara aktiv med bloggen, men det har jag ju varit ändå tycler jag. :)

Idag så började vi 11:30. Trodde vi ja! Vi hade engelska innan där vi skulle få fika som vi ha tjatat om hela vårtermine och så kommer vi inte! Det är ju inte så schyst! Aja, jag kom till skolan vid 11:30 och då visade det sig att vi bara var 3 st ifrån våran klass som var där. Jag, Alex och Kajsa. Just den här dagen så skulle det vara 4-kamp. Det slutade med att 2:orna fick hoppa in i vårat lag. ;) Men jag tror att det inte blev någon vinst för våran del heller.


Nu så kollar jag på Paris Hiltons My New BFF. Ett ganska sjukt program. Det har typ inget syfte eller vad jag ska säga. Jag hittar inte orden på det jag menar.
Amerika är ju bra på att hitta på sjuka tv-program. Dom är bra konstiga amerikanerna.
Men om ni träffar en amerikan så behöver ni inte säga att jag har sagt det...


Svejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0