Vad är det för en dag...

Nej, det är ingen födelsedag. Vad jag vet...? Men det är ju i alla fall nationaldagen idag. Det har väl ingen missat?
Det är därför som jag har varit dålig med uppdatering här på bloggen för att jag har haft fullt upp med att fira nationaldagen.. Haha! Jag skojar med er! Jag har inte firat så speciellt mycket idag mer än att jag tog en lite papp-flagga på Maxi ICA när vi var och handlade och satte fast den i bilen så att den kunde fladdra i farten!



Bilden beskriver det som ligger i min mage nu. Jordgubbar, vaniljglass och grädde! Mycket gott! Det var så otroligt gott att jag inte ville att det skulle ta slut. Tyvärr så gjorde det ju det och nu finns inget kvar. :'(
Men det är väl tur det så att man inte äter ihjäl sig...

Imorgon blir det en dag på Hartungsviken med innebandy-laget. Det ska bli kul att spendera nästan en hel dag med de flickorna! :D


Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: klara

åh fan vad gott med jordgubbar, grädde och glass! :)

2009-06-08 @ 14:53:32
URL: http://kkklaraaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0