APU, E.M.D.

Tyckte att det var dags för en liten uppdatering här på min blogg..

Det har väl inte hänt så mycket mer än att jag har varit på min APU som vanligt på JC. Jag har fått börja lära mig kassan och får nu stå där själv och ta betalt av kunderna som kommer och går..

Sen så har jag haft spanskaprov. Idag hade jag det och det var en jobbig väg dit.. Alltså pluggningen. Tufft har det varit. Men nu så är det över. Det är inte så mycket kvar av den kursen och inte heller utav de andra kurserna. Äh! Skit i skolan nu! Det är väl den man vill slippa höra om när man sätter sig vid datorn. I alla fall jag..

Snart så ska Linda och jag fara iväg till Birsta. Ja, som vanligt. Jag har inga pengar så ni undrar kanske vad man ska göra där när man inte har några pengar. Joo, det är ju så att tiden går så fort nuförtiden, som vi alla vet, och faktum är att Birsta City fyller 1 år och då ska det firas med några artister. Bl.a. som Star Pilots och Shirley Clamp. Men Linda och jag far dit för att E.M.D. ska vara där. Nej, jag är ingen fjortisfjant som följer varje steg dom tar och jag är inte så intresserad av dom heller men det kan ju vara kul att få se dom ia alla fall. Linda är nog lite mer intresserad i dom än vad jag är. ;)


Nu så måste vi fara! Star Pilots börjar 18:00!

Tjjaaa!

Kommentarer
Postat av: Linda

höhö, LÄNGST FRAM!!! TJAAALALALALALA

2009-03-27 @ 00:04:20
URL: http://liindawestiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0