Ett pluggmåste i....vintern?



Vintern kom tillbaka. Jag som trodde att våren var påväg. Eller egentligen inte. Det var för tidigt med vår men det var skönt att ha några vårdagar i mitten på vintern.
Nu är vintern som sagt tillbaka och senast imorse så bara öste det ner snö från himmelen. Det var hur mycket som helst, men nu så har det blivit varmare så nu regnar det nästan istället...
Aja, våren kommer ju snart och det är ju en sak som är säker i alla fall. :)

Nu så försöker jag att gör en uppgift. En skrivuppgift som ska handla om hälsan i samhället osv. Det är svårt. Jag får många meningar i skallen som kan vara bra men jag kommer inte rikigt igång med det hela.
Nu så får jag faktiskt ta mig i kragen och lösa detta! Det skulle ju ha varit klart i fredags! :S


Heej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0