Judo



Linda drog med mig på Judo idag på fömiddagen. Det var hennes kompis Ida som var där i Judo-hallen. Efter det så for vi på Max och åt lite grann och sen så var vi ju bara sååå tvungen att gå på Birsta City... x) Det var väldigt mycket folk där än vad jag har sett på länge,
Nu så sitter jag i soffan och dricker KaffeLatte som syrran gjort åt mig. Till det så blir det grädde med hallon! :D

Det är inte länge kvar nu tills Robinson börjar. Tydligen så var det den tuffaste omgången av Robinson i hela världen!
Jag kan inte riktigt fatta hur dom vill utsätta sig för något sådant,.. När man kan sitta här i soffan med en Latte och med Darins musik i öronen.. (?)


Men så får inlägget vara slut! xD

Tjeeeeena!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0