Nu är det faktiskt vår

Ja, våren tycker jag är kommen. I alla fal idag känns det som det. :)
Idag så har jag varit på JC och APU:at. xD Haha!
Det var mest städning i butiken som gällde idag. Jag fick också plocka upp lite skjortor och placera ut dom i butiken. :)

Imorgon så kommer Linda och dricker en KaffeLatte med mig på Wayne´s Coffie på lunchen. Jag tar en liten Latte varje dag som jag är där nästan. :) Förra veckan så kände personalen igen mig och gav mig ett stämpelkort. Så den tionde valfria kaffen blir gratis! :D Mums...

Snart så blir det middag och sen blir det träning på Vibacke...

Tjaaaao!

Kommentarer
Postat av: denise

hejhej, vart kan man köpa såna där adidas som e smal modell? =)

2009-04-01 @ 21:29:25
Postat av: ida

Hej, Denise. Om du funderar över Adidas-byxorna så finns dom att köpa på bl.a. Inter Sport. ;)

2009-04-02 @ 17:54:15
URL: http://idawes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0